Vill bort

Vill bort, långt bort! Där ingen i hela världen kan hitta mig eller där ingen vet vem jag är.
Att alla tror att dom vet bättre om mig än jag själv, ta tag i ditt eget liv förfan!
Du berättar att jag har förändrats men jag har ju inge val.

Du tror att jag ändrats och att jag lever ett perfekt liv helt plötsligt, men jag ska
säga dig att de kan du ge fan på att det inte har.

I WANNA SCREAM TO WORLD STRAIGHT OUT!
I'm not afrid.

Istället för att hacka på mig för att jag gör något litet fel då och då, har en skit dag eller att jag mår dåligt. Så sköt dig fucking själv! Du tror att du vet allt, men när ska du inse att du inte gör det?
Du tror att det är jag som inte inser men du vet förfan inte vad som händer i mitt huvud eller hjärta.

Att jag inte får ett utbrott på dig har med respekt att göra.
Inte att jag ''änligen'' har börjat inse att det ''hjälper''.

Du verkar förfan inte vet ett skit om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0