Trullsan ♥

Trullsan är mitt marsvin :) ♥ Hon är en ''Non- self'' Rasen alltså! xD Hon är ljusbrun men på sommrarna blir hon mke ljusare :) Nästan beige =)
Men hon är ju ensam nu =( Man ser att hon inte tycker att det är så kul ensam..
Jag tyckte att vi skulle köpa en kanin så att hon slapp vara ensam och när hon dör så får kaninen vara ensam men mamma tyckte att det skulle vara för mke jobb och att hon inte skulle orka.
Men då kom hon på en lösning att min 8åriga kusin Denniz skulle få henne så skulle dom köpa ett till marsvin. Men jag vill inte de :'C Även om jag vet att jag kan komma och hälsa på och att vi är ''andrahands ansvariga''.
Därför hittade jag 2 marsvin jag gillar på ett omplaceringshem. Vanessa och Millie. Vet inte vem jag vill ha liksom!
Vanessa är snäll och har varit mamma till 3 ungar och är en tjej med fart under fötterna! (De gillar vi!) Uuuur gullig!
Millie var lite blyg och jätte snäll. Men är tvungen att vara lugn och ha tålamod vid hantering. Väldigt söt!
(Samma ras som Trullsan)
Trullsan ♥
Trullis efter ett bad ♥
Vanessa =)
Millie =)

Kommentarer
Postat av: Freja ♥

1.Får väl ta och göra det ;) ♥

2.Tycker du ska ta Mille för du kan träna henne så att hon inte är så blyg :D <33

2011-11-07 @ 21:21:02
URL: http://zlash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0