Today ;)

Idag gick jag och Emmy upp vid 7 på morgonen! Vaknade av att hund, vilda väckte oss! xD Hon blev helt galen i mig förut.. Hon lyssnade på mig jätte bra och knappt på Emmy och dom andra xD Hon ville pussa mig hela tiden och hoppa upp och krama mig! (hon har vassa klor! :/) Aja.. Vi käkade frukost och åkte upp till stallet för att morna.. Så när Emmy red så soppade jag stsllet och sjöng högt, HAHAHA! Undra om Pärla tyckte jag var bra..? xd
Sen åkte vi till hälso-mässan och gick runt där i typ 3 timmar? 2 kanske xD Vi typ smakade på allt.. Det smakade bajs... Eller dte mesta.. xd sen käkade vi på donken xD
Orkar inte skriva mer nu... Skriver imrgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0