Stallet

Var i stallet idag :D Det gick så bra att tiden bara flög iväg! Jojjis var så himla duktig! Älskar att rida med snodd! Det underlättar verkligen! Eller vad tycker ni? Men det var iallafall kul at rida :D Man slapp slita sönder fingrarna och få kramp! SNODD ♥ ME!

Sen var det jätte kul att mocka xD Vi stog och sjöng och jag har disikerat hela boxen nu! xD

Men roligast var i slutet! När vi väntade på pappa xD Då stog vi och dansade i stallgången och sjöng xD HAHA! Skit kul alltsåå! xD

När pappa kom åkte vi iväg och efter ca. halva vägen kom jag på att jag glömt mobilen på ryktlådan D: Så vi fick åka tillbaka xD Fan vad SKILLS man har! xD

Nu ska jag snart sova så jag måste dra nu! Herrå! ♥



Älsklingen i sommras ♥ Saknar sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0