Sorry att jag inte bloggat!

Har varit så jävla arg på min dator så ni fattar inteee!! -.-'

Eftersom jag råkade spilla saft när jag ramlade mellan sängarna (dom sitter ''ihop'') så är vissa tangenter jätte fuckade! Dom känns jätte äckliga att ta på D: Eller trycka ner rättare sagt xD

Det är typ Enter, Rctrl och alla pilar. Det är jobbigast med enter -.- Den använder jag ju så mke! :c


Iallafall! Har bestämt att min brorsa ska fixa den! xD Han får återställa den och fixa så att inget, iiinget finns kvar på den! Så jag måste börja med mitt projekt jag kallar '' Lägga bilder i en mapp'' c:

Alla bilder jag verkligen vill ha kvar ska jag lägga på hans Hårddisk :)
Fast det är typ bara bilder på Plutten, marsvinen ocj Jojjis <3

R.I.P Plutten <3 :c


Saknar dig killen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0