Ojdå!

Såhär skulle det ju inte bli... Jag var helt död imorse så mamma kunde inte ens väcka mig! Jag vaknade av att Emmy ringde! Jag visste inte ens var klockan var och var elt jävla borta xD Tiills hon sa att den var kvart över tolv xD Jag fick lite panik då! Trodde mamma hade glömt mig eller nått! :oo Men hon låg ute i soffan och sov, hon sa att jag var omöjlig att väcka :O Om ca 3 timmar kommer Emmy och hämtar mig :D Vi ska upp till stallet och riida :D Jag har inte ridit på as länge ju! :oo Men jag bloggar nog en gång innan jag åker :) Annars mobilbloggar jag :D

Kommentarer
Postat av: S I M O N A ^.^

hejsan! :D vílken fin blogg! bloglovinbyten? länkbyten?

2011-11-08 @ 20:08:53
URL: http://knixiee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0