Left 4 Dead, pizza och skräck ♥

Efter soklan drog jag, Jonte, Lilli, Madeleine och Karina hem till Eric. Vi skule spela Left 4 dead. I LOVE THAT GAME!

Först skulle Eric och Karina köra och sen Lilli och Jonte. Madeleine ville inte köra så jag fick köra med Lilli :) Det var så jävla roligt asså! Sen drog Madeleine hem så jag och Lilli satt och spelade själva ett tag. Jonte och Eric kollade på film (skräck). Karina satt och kollade när vi körde och gjorde lite annat :) HAAH! Eftersom att detär Zombies i spelet så blev man lite rädd när man körde. Jag vågade typ aldrig gå först så att det fick Lilli göra xD

Aja, to the thing! När man går i Erics trappa så hör man inte att det kommer någon. Karina satt på kanten av sängen och då kommer Jonte in i rummet och skriver. Jag och Lilli skriker och blir jätte rädda och Karina ramlar av sängen och ligger i foster-ställning x)

Sen drog vi och käkade pizza :3 Det var super gott! :D Efter det så gick jag, Lilli, Karina, Eric och Nour runt och kollade på trailers till skräckfilmer. Så jag blev as räddoch vågade inte gå hem själv xD Men nu sitter jag med pappa i soffan och ska snart sova xD Är JÄTTE trött asså!


Huvuderna är övertäckta p.g.a att våra face var helt jävla fuckade x) Hade gärna lagt upp den riktiga men då vet jag vem som kommer döda mig ;) Loove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0