Kan jag få över 30 besökare idag?

Om du besökt bloggen så antar jag att du läst detta inlägg? xD
Iallafall! Om jag får över 30 besökare den 6:e November 2011(Idag alltså) så ska jag bjuda på någonting extra!
Och det bästa med det är att ni får bestäma helt och hållet vad jag ska göra! :)
Faaaaast, det finns ju gränser ;)
När ni skrivit i en kommentar vad jag ska göra kan ni ju länka eran blogg samtidigt så jag har något att läsa också! ;D
TIPSA ERA VÄNNER OM NI TÖÖRS ;)
Om du kommenterar min blogg så länkar jag din blogg i ett inlägg! :D

Kommentarer
Postat av: Freja ♥

2 ;) ♥

2011-11-06 @ 02:49:57
URL: http://zlash.blogg.se/
Postat av: Flummot själv

Ja tycka du kan flumma runt på stan utklädd till mumie :'D ( www.nobodyisperfect.bloggplatsen.se ) <--- min blogg :D

2011-11-06 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0