Helvete också!

Hallå gott folk! Jag vet att jag somnade lite efter 3 iallafall (-.-) Självklart är men helt j*vla dum i huvet ochglömmer att man har sovmorgon... Så jag åkte till skolan men märte att inngenav mina kompisar gick på :oo Seeeen när jag typ var framme vid skolan så kom jag på att vi hade sovmorgon! ÅHHH... -.-
Så jag åkte hem till pappa som bor närmre än mamma.. Jag ställde klockan och allting. Men sen märkte jag att jag inte kände mig så bra.. Frös ena sekunden och svettades andra. Har fortfarande huvudvärk och har ont i halsen. Sjuk eller? -.- Hade iallafall 38,7 grader D: Nu är jag hemma hos mamma efter att ha gått från tumba -.-
Har ingenting att göra... Ska nog ladda ner lite film? :D
Ha så kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0