Hästar jag ridit genom åren.

A -
B - Banjo & Baffin
C - Castor & Ceasar
D - Dolly ♥
E -
F - Flizan, Falköga och FENG ♥
G - Graize & Gulliver ♥
H - Herkules & Herak
I - Ivan
J - Joyride ♥
K - Kajsa & Kamado
L - Lollipop & Lord ♥
M - Mr Bean ♥
N - Nala & Nova ♥
O - Oskar
P - Portus
Q -
R - Rasmus, Russe & River
S - Symfonie, Saga ♥ Sparre, Sheila, Sigge, spirit's Friend
T - TUTAN! (Totsie) ♥ Miss you! Tellus & Tabris ♥
U -
V -
W -
X -
Y -
Z -
Å -
Ä -
Ö -

Har säkert glömt några men det här är dom flesta jag ridit :3  ♥

Dom jag saknar mest är: Dolly (ofc.), Feng, Gulliver, Lord, Nova, Symfonie, Saga, Totsie och Tabris ♥
Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, saknar er! ♥ En häst jag aldrig ridigt som jag även saknar är Tösen, fina häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0