FML

Har läst några FMLs och har plockat ut några jag tyckte var extra roliga ;) Eller sånna jag tyckte väldigt synd om!
''Idag, eller rättare sagt i förrgår, så vann jag 10.000 kronor på en trisslott, lade den i fickan och åkte sedan ner till pressbyrån, lycklig för att ha vunnit så mycket pengar. När jag kommer fram till kassörskan så ligger inte trisslotten kvar i fickan. FML''

''Idag skulle jag skicka ett sms på skämt till en tjej kompis och skriva " när vill du ha din avsugning?" Jag råkade skicka det till en kille som är jätte kär i mig. Han ringde en halvtimme senare och berättade att han hade svimmat av lycka och frågade när vi skulle ses.. FML''

''Idag när jag och min tjej skulle ha sex så upptäckte jag mitt i akten att det var kletigt i sängen. Hon hade bajsat på sig. FML.''

''Idag fick jag reda på att min mamma har sex med min lärare. Det har jag också. FML''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0