''Ballonger''

Jag och Lilli blåste upp kondomer... Nej, det var ballonger! :D
HAHHA! Våran skolsyster trodde seriöst att vi skulle använda dom.. Alltså.. Ähh, ni fattar? xD
Lilli: Vi behöver kondomer...
Jag: Till ett skolarbete såklart!! ;)
Skolsyster: Jaaa, men det skulle vi kunna fixa ;) Ska bara kolla vart jag har dom...
*Väntar på henne*
Skolsyster: Jamen kolla! Här har vi dom! Faast... Datumet har gått ut så ni kan ju inte använda dom liksom..
Jag: Vi ska inte använda  dom...
Lilli: Dom är till ett skolarbete...!
Skolsyster: Vänta 2 sekunder så ska jag kolla när datumet gick ut... Ahh, ni kan läsa där så står det.. Som sagt, ni kan inte använda dom!
ASGRV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0