About Yesterdaay!

Vi gick upp typ vid 13 tiden? ;) Sen gick jag och Freja in i stora huset för att käka frukost :)
Efter ett tag så gick vi in i lill-stugen för att byta om till skogskläder! :D
Jag, freja, mamma och Håkan skulle nämlogen ha svamp tävling! :D Jag och Freja mot mamma och Håkan :)
Självklart hade vi hundarna med oss och Zäta, taxen hon fick ju upp ett spår på någon älg eller nått så hon sprang upp på ett jätte srort berg så vi blev oroliga och följde efter. Men hon är ju sååå otroooligt snabb så hon var ju nån kilometer framför oss liksom xD
Men när jag och Freja hade kommit ner från berget hör vi ''nöffande''. Vi stog som två träd och var as rädda!
Vi hörde att det inte var någon fågel eller så!
DET VAR ETT FUCKING VILDSVIN, JAG SVÄÄR!
Så vi tog upp två långa pinnar om den skulle anfalla! xD
Sen kom vi bort i skogen xD Men vi hittade Mamma och Håkan tillslut! :D Så vi hittade Zäta och sen blev det lite svamp iallafall :) Fast det där med tävlingen sket sig xD
(Eftersom att det inte gick att ladda upp en bild på hundarna så får ni se dom sen!)

Kommentarer
Postat av: Freja ♥

HAHA bra då ;) ♥

2011-11-06 @ 02:51:06
URL: http://zlash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0